tirsdag 28. februar 2012

For en nydelig dag!!!


For et fantastisk nydelig vær det er ute i dag!! Er jo synd og skam å være inne, men med en form som ikke er helt på topp og for mange ting som må ordnes opp i så blir det bare sånn.
Kanskje vi kan gå oss en tur senere i dag, det hadde vært kjekt :)

Med så fint vær som det er ute nå så hang jeg tøyvasken til tørk ute. Går fort når den står i solen og på verandaen her er det nesten vindstille, så det er jo ekstra bonus :)

Hadde jeg vært en kaffekjerring så hadde jeg tatt med kaffekoppen ut og kost meg i sola :) Men siden jeg ikke er noe kaffedrikker så får jeg fortsette med mine prosjekter innendørs ;)

Ha en flott tirsdag! :)

Ps: Jeg får ikke sviblen min til å ville leve lengre! Jeg har fulgt alle "bruksanvisninger" jeg har kommet over, så hvis noen har noen kjerringråd så er det bare å si i fra!! *fnis*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar