onsdag 4. april 2012

Hvor mange egg kan man ha, mon tro...


I kveld skulle dilledallemannen finne påskeeggene på loftet. Noe som ikke var like lett mtp hvor mange esker som står der oppe.. Sukk!
X-antall esker kombinert med dårlig tid gav dårlige resultater. 

Men.... Jeg SKULLE ha påskeeggene jeg! Så mini og jeg dro på loftet og jaggu fant vi ikke eggene! Slå den! :) 
Så... Hvert år glemmer jeg hvor jeg legger eggene etter påsken er over og hvert år handler jeg nye.
I år handlet jeg tre nye egg mens mamma og stefar kom med hvert sitt egg til ungene. Det i tillegg til de eggene jeg fant på loftet i dag. Kan ikke klage på antallet i alle fall! :p



Det var en lite mister som ville hjelpe mammaen med å fylle det største egget. Kan ikke skjønne det? He he!



Som takk for hjelpen fikk han to nonstop i sitt lille egg. Og han var stooorfornøyd! Han fikk også lekt sjørøver med hadde "lapp på øyet", he he he!!!


Her har han gjemt noe til natten.. Noen som kan se hva han nettopp hadde spist? Fnis..



Her er det største egget vårt fylt til randen med all slags snop. Og det er ikke plass til resten som ligger i skuffene. Blir kjekt å gå på vekten etter påsken er over, he he he!!

Men det verste er jo at jeg er sikker på at det ligger flere egg rundt om i huset som jeg ikke husker.. Så nå har jeg laget en liten plass på loftet til alle påskeeggene som skal ligge der SAMLET! 
Likevel er jeg sikker på at et og et annet egg kommer til å snike seg inn i stuen etterhvert, he he he!!! 

Håper alle får en riktig så fin påske!! :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar