tirsdag 10. april 2012

Holdt på å gå amok i dag!!

 Bilde lånt fra fb-siden deres. 

I dag var snuppa og jeg i byen en tur og da måtte vi jo selvfølgelig innom  No 1. Dumt, dumt, veeeeldig dumt av meg!!!

De hadde fått inn sååååå mye kule kjøkkenting med cupcakes på!! Masse kopper, fat, bestikk, servietter, krukker, bilder, you name it!!!

Jeg hadde ikke med kamera da, så fikk ikke spurt om å ta bilder av den kroken, men anbefaler å ta en tur innom butikken altså!
Det kommer ikke frem på noen nettsider hvor mye fint de har der altså.. Helt utrolig!! :) :)

Hadde det ikke vært for at parkeringen løp ut så hadde jeg nok blitt en del fattigere ja.. Men det hadde jo vært verdt det, he he he!! ;)

2 kommentarer:

  1. God morgen!
    Moro med shopping, og dette var visst et sted verdt et besøk!

    Anbefaler deg å ta en liten titt på bloggen min...!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  2. Ja, dette er en skikkelig farlig butikk, he he!! Myyyyye fint der altså!!:)
    Løper inn på bloggen din med en gang jeg :D
    *Klem*

    SvarSlett