fredag 5. april 2013

Har testet ut Blink mints.


Jeg er med i testpanelet til Likenshare Norge og nå fikk jeg teste ut disse pastillene.
Og her er mine kommentarer:

Boksen:
Helt genial! Metallboksen er solid, låsemekanismen funker veldig bra og så er det et ekstra lokk på innsiden. 
Det gjør at ikke alle faller ut når lokket blir åpet. Smart? :)

Solbær:
Lukter godt solbær! Bonus :) 
Smaken er god og varer.

Lakris:
Denne luktet lakris, men var ikke begeistret for smaken.
Det var ingen av de andre som smake heller.

Eple:
Favoritten!! Lukter godt, smaker godt og både store og små likte denne.
Tommel opp!

Cola:
Jeg liker ikke cola, så kanskje ikke noe overraskelse at jeg ikke var begeistret for denne? ;)
Mens andre symtes den smakte som godteri fra vi var små og var kjempefornøyde!

Total:
Jeg likte ikke at det er aspartam i de. Det er en kjempekjempestrek altså!
Men smaksmessig så var det absolutt en postiv opplevelse! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar