fredag 16. mars 2012

Servietter og påskeliljer utgjør en fin fredag :)


For litt siden vant jeg en trøstepremie hos Vivis hagerom. En kjempeflott serviettpakke! 
Det er ikke så mye som skal til for å glede meg så jeg ble jo kjempeglad for denne! He he he!!

Det var heller ikke mange dagene etter jeg gav henne adressen min før denne pakken lå i postkassen min, så denne damen med de grønne fingrene sender fort altså!! :) :) 


Snuppa mi og jeg kjøpte påskelinjer for noen dager siden. Da var det bare løken og noen stilker her og der. 
Jeg har vel ikke hatt noe store forhåpninger om at de kom til å blomstre hos oss, men hun syntes det var kjempegøy, he he!!


Men i dag når jeg kom inn på kjøkkenet i dag måtte jeg se to ganger, for hva hadde skjedd....??
Jo!!! De har blomstret!!! Alle tre! Og jeg som kom på at jeg har glemt å vanne de i tillegg... Kremt..
Så de fikk noe vann nå da *fnis*

Så denne fredagen er fin; En nydelig serviettpakke i postkassen og påskeliljer som spirer! Nå mangler bare solen, men den kan jeg såvidt skimtebak skylaget her ;) 

Ha en god helg alle sammen!! :D 



4 kommentarer:

  1. Hei Tone! Så bra at du ble glad for serviettene. Jeg liker også veldig godt servietter, så jeg tenkte at jeg måtte raska på så du fikk dem til helga.

    Ønsker deg en fin fredagskveld. Klem

    SvarSlett
  2. De kom vel frem ja! :) Ungene ble også glade for pakke i posten, hehe! Snuppa skjønte mer av det en 2åringen, men *fnis*

    SvarSlett
  3. Flotte servietter, så heldig du er ;)

    Fineste natten til deg!
    Klem fra Renate

    SvarSlett
  4. Takk takk, Renate :)
    Håper du fikk besøk av Jon Blund etterhvert, he he!!

    Klem!

    SvarSlett