tirsdag 5. mars 2013

Burde, burde, men.....


I helgen hadde vi barnedåp og jeg var ikke i form. Så det er enda ting som må pakkes vekk og ryddes på plass.

Har alt det blitt gjort? Nei. Kommer jeg til å gjøre det i kveld? Nei.


Jeg skal heller prioritere meg selv nå og kose meg med en kopp Pukka og kakeoppskrifter i det nye Tara ;)
Det er første gang jeg kjøper det bladet og jeg må innrømme at det var pga oppskriftene, hehe!

Er alltid kjekt med nye oppskrifter i kakebøkene jeg skriver i og det var også matoppskrifter så det var jo en vinn-vinn det :)


Må bare vise de tre miniblomstene jeg kjøpte for en stund siden. De lever enda!! 
Kjøpte en potterose også, men den tror jeg begynner på siste verset nå..
Til tross for at jeg har gjort akkurat som dama i butikken sa jeg skulle gjøre..

Nå er det snart slankekrigen på TV, jeg skal kose meg med kakeoppskrifter og jaggu kommer ikke frem noen sjokoladebiter på bordet...

Til de som var i tvil... Det er ikke jeg som følger med på Slankekrigen ;) He he he!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar