søndag 31. mars 2013

På jakt etter egg!


I dag leita ungene etter egg. Ja, jeg vet de fleste gjorde det i går, men da kom ikke eldste hjem før sent på kvelden. 
Så vi tok det heller i dag. :)


Jeg bestilte to slike pakker på Ebay for en stund siden. Det kan fylles noe i de, men det gadd ikke jeg. Bare lukket de sammen og ferdig med det.
De får de ordentlige påskeeggene sine uansett så :)

Men... Her har et egg gjemt seg under den ene benken??

Hvordan har dette kommet seg opp på kjøkkenbenken og foran kakebøkene?

Til og med spisestolene fikk ikke være i fred!

To som har lurt seg opp i senga til mellomste! 

Ikke særlig smart dette egget.. Ble jo funnet med en gang, haha!

Minsten måtte også være med tydeligvis, så et egg la seg under vippestolen hans.



Flaks at vedkurven var tom nå!

Inni et hjørne var det til og med et egg

Søte små passer på et lite rosa.

Oppi kurven her ligger alle de ordentlige eggene. 
Jeg fant bare halvparten, heller ikke det store egget. 
Men nå har jeg kjøpt en egen oppbevaringseske til allee påsketingene, så det burde bli orden i sysakene nå, hehe!!

Eldsten hadde besøk av ei venninne så de to delte hennes egg.
Tre fornøyde unger :)

Siden verken mannen eller jeg spiser snop nå for tiden så får vi vel ta oss noen sukkererter, heheh!!
Ha en fin søndag videre!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar