mandag 12. mars 2012

Det er vååååååår!!!!


Nå har krokusen spiret frem langs husveggen!! Og vi vet alle hva det betyr!!!! Det er våååååååååår!!!
Så jeg måtte jo bare ta bilde av de i dag før en av ungene i huset drar de inn i hus, he he!!


Liker krokus jeg! Hvert år tenker jeg at "neste år skal jeg sette løk tidlig nok".
Husker jeg det til året etter? Neida... Sukk!!


Og senere på kvelden kom ungene inn med en liten bukett de hadde plukket :) 
Vel og merke ikke krokusen fra husveggen, men, he he he!!!


Jeg elsker snøklokker!!!!! Nydelige er de!!! :) 

 

Her er forresten rådyret jeg vant på en give away :) Syntes det ligger fint der som et midlertidig bosted :)


Og miniatyr snøkulen min! Den syntes jeg er kjempeherlig! :) Så den måtte jeg jo selvfølgelig vise frem når jeg først var i gang! :) 

Nå holder jeg på med prosjekt rydd-fiks-ta-ett-realt-tak-på-kjøkkenet!!!! Noe som ikke er et 5-minutts prosjekt.. Så det kommer ikke bilder av det i dette innlegget :-P

Kos dere videre i kveld :) 





2 kommentarer:

  1. Krokus er så flotte nå på våren. Med klare sterke farger som gjør oss glade. Flotte bilder!

    Du må huske å sende meg adr di,så jeg får sendt pakken til deg. vbviviann@gmail.com

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  2. De er kjempefine! Hadde jeg bare hatt en brøkdel av farmor sine grønne fingre så kanskje noen blomster hadde overlevd hos meg også, he he!!!

    Uvisst hvordan krokusene har havnet i gården vår, men de er velkomne uansett, he he he!!
    Vil gjerne ha flere!

    Mail er sendt :D

    SvarSlett