fredag 23. mars 2012

Kom mai du skjønne milde!!


Vel, det har ikke tørnet helt for meg enda *fnis*

Snuppa mi og jeg fikk bursdagsgavene våre på forskudd av min mor og stefar, så i mai skal vi til Paris!!
Det har ikke gått helt opp for oss enda, he he he!!! Så jeg må finne frem skolebøkene og pugge fransk igjen, he he!!



Det blir 5 dager der nede så vi får jo noen gode dager på oss :) Jeg, som har hatt særoppgave om både Paris, Claude Monet og impressionisme, vil jo selvfølgelig innom alle museene, he he!! Egentlig vil jeg se ALT!!
Men det er det jo ikke tid til ;)

Her er noe av det jeg har lyst å se og oppleve i tillegg til alle smågater, kafeer og ALT! :)

Sacre-Coeur
Champs Elysees
Le Louvre
Eifelltårnet
Montmatre
Luxenbourg garden
Lunsj på Seinen
Notre dame
Invalidedomen
Les halles
La Fayette

Kunne jo ha skrevet enda flere steder, men det er jo begrenset med både plass og tid, he he!!

Det snuppa ikke vet enda er at vi skal i EuroDisney!!! Og det gleder vi oss alle til! :) 
Vi skal ikke innom temaparken Walt Disney Studios, da vi heller prioriterer litt av det andre. Pluss at snuppa er 10 år og derfor vet hun ikke enda om mange av de filmene som de har tatt ting fra i den parken. 


Vi kjører inn til Oslo, tar fly fra Gardermoen og rett ned med Air France.
Jeg har selvfølgelig googlet det flyselskapet ettersom jeg ikke har reist med det før, he he!
Og snuppa gleder seg jo sykt mye til flyturen! For de har jo videoskjerm på hvert sete, hvor man kan se film, spille spill og andre ting. Ikke vanskelig å glede hun, nei, he he!! 
Jeg vet ikke hva slags type fly, men det finner vi snart ut av :) 

Selv om det enda er et par uker til, så har jeg jo begynt å tenke på hva jeg skal pakke ned da,  he he!!
Men viktig å ha plass i bagasjen til det som "måååå" shoppes der nede, hi hi !!!!

Ha en god helg alle samme! Og pst: Dersom noen vet om noen kjempegullgruver som vi bare MÅ innom, så hyl ut!!! :) : )

Bilder lånt fra Google

2 kommentarer:

  1. Åååå, så heldig dere er - Paris i mai må jo være helt utrolig flott! Gleder meg med dere! God helg, og takk for deltakelsen på Give Awayen hos meg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  2. Vi føler oss heldige, gjett om!! :) :)
    Kanskje jeg til og med finner noe til en give away en gang :)

    God helg til deg også og ha en solfylt dag :)

    SvarSlett