lørdag 27. oktober 2012

Endelig har vi fått oss stort bilde til stua! Hurra!!



Dette bildet kjøpte jeg på en høstmesse for en stund siden. Men har ikke fått tatt bilder av det før nå.
Vi har bodd her i 2 år nå og ikke funnet noe bilde som har vært "det rette" bildet til veggen.
Det måtte være et bilde av en viss størrelse siden veggen er stor og tom.
Og noe bilde fra IKEA som er masseprodusert var ikke aktuelt.

Så en helg stilte min mor på en høstmesse og ringte for å fortelle meg om ei som solgte bilder.
Jeg må innrømme at jeg skjønte ikke hva min mor skulle frem til så snuppa og jeg tok oss en tur opp ;) 
Og DER..... Der hang Bildet med stor B....!!!! :O 

Fort ble det sendt en mms hjem til mannen om dette mesterverket hehhe!!! 
Og fikk til svar at jeg kunne få det som en gave av han. Takker og bukker :)



Nå har jeg ikke målene i hodet, men mener på det er rundt 140x70? Noe sånn.
Stort er det i alle fall!!


Fargene er i grå, hvit og sølvnyanser og er bare nydelig! 
Også strukturen i bildet er fantastisk!! I stedenfor noe helt slett så er det masse liv i dette :) 

Hun kjørte det hjem til oss og holdt det opp på veggen for meg, slik at jeg kunne se skikkelig om det passet inn hos oss eller ei. 
Og gjett om det gjorde det!! :D Var midt i blinken faktisk :D 

Her er link til bloggen hennes! Jeg anbefaler på det sterkeste å ta en titt! Er en stund siden hun har lagt inn nye bilder ser jeg, for det var noe rart med minnekortet til kameraet hennes en stund. 
Men det ligger masse annet snadder på bloggen hennes :) Også flotte bilder til barnerom :) 


Ha en flott helg, folkens! :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar