lørdag 6. oktober 2012

Jeg elsker høsten!!



I dag har det vært så flott vær at jeg dro med meg mannen og mini på stranden en tur. Et kjempeflott vær som mini kunne sykle i og jeg kunne få samlet sammen bjørkeris. 


Vi tok bilen ned, selv om det ikke er lange turen ned. Men jeg valgte å ikke ta med krykkene så kjørte vi.
Fikk jo tidlig angre på at de ikke ble med, men.. Min egen feil!


 Det ble også en tur nede langs vannet. Er jo kjempeidyllisk i dette solskinnet, god temp og god lukt i luften!
Til og med vannet så ut til å ha en herlig temp! Noe jeg tviler på det egentlig hadde, men ;)


 Skulle ønske jeg hadde hatt mer peiling på sopp! Tør jo ikke ta i nærheten av en sopp omtrent siden jeg ikke vet noe. Fluesopp er eneste soppen jeg med 100 % sikkerhet kan si hvilken er, heheh!!


Vi kan absolutt ikke klage på vårt nabolag altså!!!


Se så fine farger!! Elskere høstfargene!!!


En ensom nyperose som solte seg i dag :)


Her har jeg trådd mine barnesko.. Sukk. Fint, hva? :)


Noen som vet hvilken sopp dette er?


Bjørkerisen må strippes for blader, konglene som ble plukket skal inn i komfyren for å få åpnet seg mer, men nå er det sofaen som teller gitt! 

Syntes høsten kunne vart lengre enn det den gjør :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar