onsdag 29. februar 2012

Hyllen som aldri blir ferdig


Dette er den ene hyllen på kjøkkenet vårt. Dere får ikke se mer enda, for det er ikke i noe tilstand til å vise frem på bilder. Jeg har nemlig nettopp laget cupcakes, he he!!! ;) Dere skjønner? Fint ;) 

Kjøkkeninnredningen er fra 1976 og var egentlig brun-ish og ikke helt i nærheten av vår smak ;) 
Og noe som alle vet så koster kjøkken penger, derfor malte vi bare over innredningen. Ble mye bedre med en gang, selv om kjøkkenet er det samme.
Og der hyllen er var det egentlig to dører. De fjernet vi og limte opp to blondekanter heller. Finere :)

Hva som skjer videre i denne hyllen aner jeg ikke. Det vil tiden vise. I mellomtiden får den romme muggen med sølvtøy, et gammelt service, kakaoglass og en haug av krydder :p


Dette servicet fikk jeg av stefaren min da noen i hans familie falt fra. Han vet ikke hvor det kommer fra, om det er arvegods eller hvor gammelt det er.
Men det spiller ingen rolle for min del, for jeg syntes det var kjempenydelig!!! 


Her er det gamle sølvtøyet. Kanskje det ikke passer så godt i en mugge fra Ikea, men pytt sann! :) 
Syntes de står fint oppi der jeg!


Klarer dere å se årstallene på disse? 23, 59, 30, 15 og 30.
Det er gammelt det! Og det er fra slekten til stefaren min. 


Her ser dere nærbildet av den eldste skjeen jeg har. Er rart å tenke på at den er nesten 100 år gammel.. 

Ellers har vi nydelig vær i dag også så jeg ønsker dere en skikkelig solskinnsdag alle sammen! :) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar