tirsdag 28. februar 2012

Lavendeljakt i garasjen


I dag har jeg vært på jakt etter tørket lavendel. Heldigvis trengte jeg ikke dra så veldig langt!
Jeg har nemlig en stor krukke med lavendel som har flyttet inn på garasjen for vinteren :) 

De søte små kurvene fikk jeg av min kjære mann i gave for lenge siden. Faktisk før kurv og grått kom på mote igjen, så han var forut rett og slett, he he!!



Hvorvidt den blomstrer opp igjen og blir fin til våren aner jeg ikke, he he!! Jeg har ikke grønne fingre i det hele tatt! 9 kaktuser på 2 år har tatt kvelden hos meg, Eføy, som skal være verdens enkleste plante, klarer seg ikke hos meg. Og det sier jo litt da ;)

Så da er tørket blomster kjempegenialt her i huset! :) Har noen få grønne planter, men det er vel bare snakk om tid før de sier takk for seg også ;) 


Selv om lavendelen er veeeldig tørr så lukter den fremdeles, mmmmm :) 

2 kommentarer:

  1. Så koselig du ville være med i trekningen :))og så koselig jeg fant deg :)Takk for at du la deg til følger !
    Jeg ble visst følger nr.1 med deg :))
    Håper mange finner veien hit !

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig ville jeg det, det var jo både en flott blogg og en flott candy! :)

    Og takk som har lagt deg til som første følger på denne bloggen min! Den ble laget i går, så rykende fersk er den, hihi!!!

    Stor klem tilbake til deg :)

    SvarSlett